Nog 6 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Katja en Wies - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Katja en Wies - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Katja en Wies

22 Oktober 2014 | Nederland, Wageningen

Lieve allemaal,

Nog maar een paar dagen en dan is het zo ver! Nu begint het toch wel erg dichtbij te komen: onze reis naar Zuid-Oost Azië!

Na deze week nog even tentamens binnen gekopt te hebben (hopelijk), zijn wij er (nog niet) helemaal klaar voor! Dinsdag vertrekt ons vliegtuig naar Chiang Mai, Noord-Thailand, om drie maanden lang te gaan genieten!

Via deze blog kunnen jullie een beetje onze avonturen bijhouden :)

We hebben er zin an!

Liefs,
Katja en Wies

• 22 Oktober 2014 - 22:50

Nynke:

Aaah ik ben zó benieuwd naar jullie eerste verhaaltje vanuit Zuid-Oost Azië! =D

• 25 Oktober 2014 - 20:30

Wil En Jeanine:

Wies en Katja, wij wensen jullie een geweldige reis toe en zijn benieuwd naar jullie reisverslagen.

• 28 Oktober 2014 - 11:25

Josien:

Meiden ik wens jullie super veel plezier en succes! Dat het echt een toptijd mag worden! Xxxjes

• 28 Oktober 2014 - 16:50

Roos:

Nu begint het echt! We missen jullie hier, maar we vinden het ook suuuuuuuper leuk voor jullie! HEEL HEEL HEEL veel plezier en ontspan maar lekker :)
    Ik blijf jullie volgen en wacht op leuke jaloersmakende fototjes ;)