Nog 6 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Katja en Wies - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Katja en Wies - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Katja en Wies

22 Oktober 2014 | Nederland, Wageningen

Lieve allemaal,

Nog maar een paar dagen en dan is het zo ver! Nu begint het toch wel erg dichtbij te komen: onze reis naar Zuid-Oost Azië!

Na deze week nog even tentamens binnen gekopt te hebben (hopelijk), zijn wij er (nog niet) helemaal klaar voor! Dinsdag vertrekt ons vliegtuig naar Chiang Mai, Noord-Thailand, om drie maanden lang te gaan genieten!

Via deze blog kunnen jullie een beetje onze avonturen bijhouden :)

We hebben er zin an!

Liefs,
Katja en Wies

• 22 Oktober 2014 - 22:50

Nynke:

Aaah ik ben zó benieuwd naar jullie eerste verhaaltje vanuit Zuid-Oost Azië! =D

• 25 Oktober 2014 - 20:30

Wil En Jeanine:

Wies en Katja, wij wensen jullie een geweldige reis toe en zijn benieuwd naar jullie reisverslagen.

• 28 Oktober 2014 - 11:25

Josien:

Meiden ik wens jullie super veel plezier en succes! Dat het echt een toptijd mag worden! Xxxjes

• 28 Oktober 2014 - 16:50

Roos:

Nu begint het echt! We missen jullie hier, maar we vinden het ook suuuuuuuper leuk voor jullie! HEEL HEEL HEEL veel plezier en ontspan maar lekker :)
    Ik blijf jullie volgen en wacht op leuke jaloersmakende fototjes ;)
    we skypen!

xxx Roos

Katja en Wies

Hoi! Dit is onze reisblog! Wij gaan namelijk voor welgeteld 99 dagen backpacken in Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja! Op deze site kan je af en toe (niet te vaak ;) ) een leuk verhaaltje van ons vinden. We zullen ons best doen om genoeg avonturen mee te maken die we met jullie kunnen delen ;) Liefs, Katja en Wies

Actief sinds 22 Okt. 2014